Az egzakt tudományok legnagyobb hibája, hogy lassan reagálnak a változásokra. Az Asztrológia is ilyen. Hiszen több évtizednek is el kell telnie ahhoz, hogy egy-egy változást be és elfogadjon. Jó példa erre a Vénusz esete...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Először jársz itt?

Üdvözlő ajándékcsomag
Korábbi bejegyzések

 

Személyre szóló
és egyéb kiadványok:

Születési horoszkóp
Területi Asztrológia

Megvalósító csomag

Siker 12 lépésben

Időzítés

 

NAGY tudás, kicsi áron:
(otthoni tanulásra!)

Asztrológia tanfolyam
Asztronumerológia

Mesterfogások #1

Adottságok modul

Életterületek modul

Tranzitok modul

Szinasztria modul


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vitaminokban partnerünk:

 

Természetből. Neked!

A Vénusz becsaphat(ó)!

2012-09-25 17:31 / Szerző: Buzsáki Gábor

Az egzakt tudományok legnagyobb hibája, hogy lassan reagálnak a változásokra. Az Asztrológia is ilyen. Hiszen több évtizednek is el kell telnie ahhoz, hogy egy-egy változást be és elfogadjon. Jó példa erre a Vénusz esete...

VIP tagoknak! A bejegyzés elolvasásához jelentkezz be!


VIP tag vagy? Szólj hozzá Te is!
Brigitta szerint:
2012.09.25 17:43
Kedves Gábor!

Nekem szűzben van a Marsom, ennél viszont érdekesebb, hogy az 5. házban. Tulajdonképp akibe szerelmes tudtam lenni, annak Oroszlán - azaz 5. házas jellegű - Marsa volt, a Napjegytől függetlenül.
Szóval a házak jellege sem lehet mindegy ....
Köszi
Marianna szerint:
2012.09.25 17:55
Szia Gábor nagyon vártam már a bejegyzésed.63.09.20 asc nyilas Mc mérleg,Mars( ha jól értelmezem) skorpióban valyon milyen társra számithatok ?(skorpió)válaszod előre is köszönöm :Mariann
Marianna szerint:
2012.09.25 17:57
skorpió10.házban van
Buzsáki Gábor szerint:
2012.09.25 17:59
Brigitta - Valóban nem mindegy a házhelyzet. Az is befolyásolja!

Marianna - A Skorpió Mars, mindenképpen az érzékenyebb, vizes (Rák, Skorpió, Halak) jegyű férfiakra hívja fel a figyelmet!
Katalin szerint:
2012.09.25 18:05
Szia Gábor! 8. házas nyilas marssal valami titokzatosra számíthatok?
Éva Mária szerint:
2012.09.25 18:06
6. házas Marsom az Oroszlánban van, de sosem vonzódtam az Oroszlán típusú férfiakhoz.
Hold 2. ház Bika, és a Bika jegyű férfiakhoz vonzódom. (többek között)
Buzsáki Gábor szerint:
2012.09.25 18:07
Katalin - nem kell titokzatosra számítanod, viszont a kapcsolatodban az érzelmek - pontosabban a szexualitás elképzelhető, hogy fontos szerepet kap.
Kati szerint:
2012.09.25 18:23
Kedves Gábor! Ezek szerint, ha egy férfinak mondjuk Halak Vénusza és Rák Holdja van, akkor a Halak tipusú nők tetszenek neki, de Rák-ot fog feleségül venni? Jól értelmezem?
Beáta szerint:
2012.09.25 18:55
Kedves Gábor!
Megint érdekes és értékes információk...
Nálam telilalálat :) A Marsom a rákban van, a férjem skorpió jegyű...a férjem Holdja a Halakban van, és én rák jegyű vagyok...mindegyik vizes...stimmel :) Tegnap volt a 18. házassági évfordulónk :)
Köszönöm!
Üdv: Beáta
Marianna szerint:
2012.09.25 18:57
Kedves Gábor! Rák volt életem nagy csalódása nem szeretnék még egy olyan kapcsolatot,nem győztem hozzá alkalmazkodni.A halakkal nem éltem együtt de rövid távon is elég volt igaz sokat kaptam tőle jóértelemben.Tehát marad a skorpió ki a vesémbe lát vagy az egyedüllét....???
Zsuja szerint:
2012.09.25 19:06
Kedves Gábor! Nagyon érdekes amit írtál! Észrevettem, hogy az utóbbi 2-3 évben (előtte tartós párkapcsolatban éltem), kivétel nélkül olyan férfiakkal hozott össze a sors, akiknek a Marsa a Rákban és a 11. házban áll. Igazából egyikükkel sem teljesedett ki a dolog, de most már nagyon érdekel, miért őket választottam. Ezek szerint olyan férfiakra vágyom, akik gondoskodnak rólam és támogatnak? Egyébként a Marsom az Oroszlánban és a 7. házban áll. Lehet, hogy inkább őket kellene keresnem?
Szamosi Ivonn szerint:
2012.09.25 19:47
Kedves Gabor!
Mi van olyan esetben, ha a Marssal egyutt al egy masik bolygoval? Az en esetemben igy eleg ellentmondasos lehet az idealis tars. (Mars-Szaturnusz egyutt all az Ikrekben a 11.-es hazban) ...ez valami erzelmileg kegyetlen herceg tipus? :-D
Anna szerint:
2012.09.25 19:53
Kedves Gábor!
Szeretném a véleményed kérni.
Én holdam 1ház bikában, a marsom 6ház mérleg.
Megismerkedtem valakivel, neki holdja 8ház halak, marsa 10ház bika.
Én kos, bika ascendensel, Ő rák, oroszlán ascendessel.
A kérdésem van-e jövőnk szerinted?
Köszönöm.
Annamari
gáborné szerint:
2012.09.25 20:05
Kedves Gábor !

A holdjeggyel kapcsolatban egyik beírásodnál , azt írtad akinek a holdja hasonló jegyben vagy harmonizáló jegyben található mint pl. tüzes jegyben ( levegős) azok összeillenek ,ellenkező esetben minden esetre NEM
.mostani írásod alapján
Napjegy -, Asc- szerint vagy holdjegye szerint értelmezzem ..
Köszönöm Márta
Ild szerint:
2012.09.25 20:46
Húúúh, de beszámolnék már, hogy mennyire igaz vagy sem, ez az állításod!!!
Nekem még nem volt részem ebben, így véleményezni sem tudom! Nekem még sem a szerelem sem az ideális férfi nem jött el.:((
Éva szerint:
2012.09.25 21:18
Kedves Gábor!

Milyennek gondolod a számomra ideális férfit?Nyilas Napom van, Vízöntő Hold, Rák Asc., (Vénusz Bakban 7.ház) Mars Szűzben.

Köszönöm
Éva
maffiamacska szerint:
2012.09.25 21:27
Akkor én vagyok a kivétel aki erősíti a szabályt?Mars a vízöntőben,holdam a bikában,a férjemnek mars a rákban,hold az ikrekben.Napjegy szerint inkább passzolunk:halak-bika,de asc szerint nem igazán:skorpió-ikrek.Nos tehát?Ehhez mit szóltok?:-)És tTe Gábor?
csébé szerint:
2012.09.25 21:33
Hello Gábor!

Nekem elég erős 8-as házam van. Vénusz és Mars 8-8. Vénusz Rák, Mars Oroszlán. Hold 6 Bikában! Ebből mi jöhet ki?

Ákos szerint:
2012.09.25 21:51
Noos azt gondolom csatlakoznom kell maffiamacska meglátásához,mivel Bikaként egy második házas,Halakban álló Holddal....háát azt kell mondanom,egy ilyen társat el sem tudnák képzelni.
Ákos szerint:
2012.09.25 21:52
azt elfelejtettem hozzáfűzni,hogy ettől mások számára még lehet igaz,Gábor írása:-)
Andrea szerint:
2012.09.25 22:04
Kedves Gábor!5. házas Nyilas Marssal, 9. házban Kos Holddal mire számíthatok? Némi elköteleződési problémám van, ez tény... Kedvesem Vízöntő Holddal, Oroszlán Marssal mennyire harmonizál velem. Én Bika-Rák, Ő Rák-Szűz.. Válaszod köszönöm! Szép napot Neked! Andi
Ákos szerint:
2012.09.25 22:05
Gábor,lenne egy olyan kérdésem,ami gondolom többeket érdekelne. Írásodban a születési képletről beszéltél,ha jól értettem,de az hozzászólásokból kiderült,többeknek van asztrológiai programja. Nekem pl a Schöner Béla által fejlesztett Nostradamus nevű,ahol van rádixléptető funkció,tehát bármikor megtudom nézni,pont hogy állnak a bolygók. Ezért kérdésem,például a mostani állás az mire utalhat? Vagy csak a születési állásnak van konkrét jelentése? Esetleg ha más már tudja a választ,megköszönném,ha megosztaná velem.
Buzsáki Gábor szerint:
2012.09.25 22:30
#Kati 2012.09.25 18:23
Mindenképpen vizes jellegű nő lenne számár az ideális választás. Azaz Rák, Skorpió vagy Halak.

#Marianna 2012.09.25 18:57
Tudod?! Két ló sem egyforma... Vagyis a vizes jegyek között is vannak óriási különbségek. Amúgy egy Rák férfi idősen igazi tündér - vagyis nagyon aranyos!
 
#Zsuja 2012.09.25 19:06
A képleted szerint az Oroszlán és a Mérleg... lenne a legjobb választás. A Mérleggel jobban járnál.
 
#Szamosi Ivonn 2012.09.25 19:47
Nyilván más bolygók is befolyásolhatják a hatást. Egyébként az együttállás a Szaturnusszal idősebb társast is jelezhet.
 
#Anna 2012.09.25 19:53
Igen, mindenképpen lenne jövőtők! Holdjaitok elve jól állnak... Sokszor már ez is elegendő egy harmonikus és tartós kapcsolathoz!

#gáborné 2012.09.25 20:05
A Holdak helyzete eleve meghatározó! Ha azok jól állnak, igazából bármilyen akadályt képesek együtt legyőzni. A Mars helyzete csak hab lenne a tortán. A jegyeket vizsgáld csak.

Ild 2012.09.25 20:46
Hendikeppel indulhatsz, hiszen már tudod kit kell keresned! A legjobb, ha nem is a nevét kérdezed meg egyből, hanem azt, hogy hol áll a Holdja...
 
#Éva 2012.09.25 21:18
Mindenképpen földies jellegű: azaz Bika, Szűz vagy Bak lenne számodra az ideális!
 
#maffiamacska 2012.09.25 21:27
Hát így első ránézésre tényleg nem egyszerű... Viszont a Marsod és a Holdad rendkívül erős. Maradjon is mindig ilyen, mert akkor tényleg kivétel leszel!  
 
#csébé 2012.09.25 21:33
Föld - víz! Vagyis ilyen jellegű emberek illenek hozzád. Vannak egyébként olyanok - te is ilyen vagy - akik több emberhez is illenek. Az erős 8. ház a Skorpiót erősíti és valószínűsíti. 
 
#Ákos 2012.09.25 21:51
Pedig a Halak nők kortalanok! Ráadásul millió Hal létezik: vannak kicsik, nagyok, sőt még cápák is közöttük... Vagyis igen sok közül válogathatsz. Egyébként maga a házhelyzetet is lehet jegyhez társírtani: esetedben a 2 ház a BIKA. Vagyis a érdemes a földies nőknél is körbenézned: Bika, Szűz, Bak. Ha mindent összevetünk esetedben a befutó a SZŰZ lesz! Mégpedig azért, mert azzal szemben helyezkedik el a Halak. S ebben az esetben mindkét feltétel teljesülne... Szóval SZŰZ.
 
#Andrea 2012.09.25 22:04
Szerintem egyáltalán nem vagytok rosszak... Sőt, igen is harmonizáltok egymással, úgyhogy érdemes egymás mellett kitartanotok!
 
Ákos 2012.09.25 22:05
Jogos a kérdés! A születési horoszkópra vonatkoznak a fenti megállapítások.
csébé szerint:
2012.09.25 22:50
Hello Gábor!

Nekem elég erős 8-as házam van. Vénusz és Mars 8-8. Vénusz Rák, Mars Oroszlán. Hold 6 Bikában! Ebből mi jöhet ki?

csébé szerint:
2012.09.25 22:58
Köszönöm Gábor a gyors választ. Nem tartozik szorosan a Vénusz, Hold, Mars trióhoz, de mégis :)
Szóval 11-es ház Plútó a skorpióban, és trigonban a vénusszal. Plútó-Vénusz trigonról már sok mindent olvastam...
Korinna szerint:
2012.09.25 23:48
Szia!
Megint egy izgalmas téma...az én Marsom az Oroszlánban és a VII. házban leledzik...ha jól sejtem, ez megmagyarázza miért kedvelem a népszerű, férfiakat, ugye? A Vénuszom viszont Skorpió... Mellesleg, annak a fiatalembernek, aki tetszik Bak Holdja van...a Marsát sajnos nem tudom, mert nem áll rendelkezésre pontos születési adat...vagy Kos vagy Bika. A Vénusza viszont Kos. Ebből mi hozható ki, szerinted? :)
Köszönöm a válaszod, előre is :)
Korinna szerint:
2012.09.25 23:51
Azt még hozzá tenném, hogy Nyilas a Napom, Bak Asc-sel, a fiatalembernek meg Halak.
Bocsánat, ez lemaradt :)
Zsuzsa szerint:
2012.09.25 23:56
Kedves Gábor! Én nem nagyon értek még ezekhez a dolgokhoz, de nagyon érdekelne a véleményed. Igaz itt van a születési képletem előttem, azt látom,hogy a Kos jegy alatt van egy Mars jel, és az 5. házon karma jel van és a Hold. Ez mit jelent? Segítségként itt a születési időm: 1973.01.08. de. 10.16 perc, Veszprém). Köszönöm,ha segítesz a meghatározásban.
Adrienne szerint:
2012.09.26 00:01
Vénuszom és Marsom együtt áll a Bakban...ezek szerint számomra ugyanaz a vonzó, aki ideális? (Szűz holdam van)
Zsuzsanna szerint:
2012.09.26 01:36
Kedves Gábor, most aggódnom kellene? (Marsom 9. házas Ikrek, Holdam 6.házas Halak, és kvadrátban.)A párom Holdja 8. házas Bika, (Marsa 11. házas Szűz). Eddig Rák Napunk és Mérleg Ascendensünk miatt reméltem a legjobbakat. És most? Köszönettel: Zsuzsanna
Szamosi Ivonn szerint:
2012.09.26 02:47
Kedves Gabor!
Koszonom a gyors valaszt. Az idos hazastars mar megvolt, joval idosebb volt nalam vegul 10 ev utan elvaltam, mert erzelmileg megkozelithetetlen volt.
Nalam a 7.-es haz ura a Szaturnusz, hogy mar igy tul vagyok egy ilyen jellegu tarson ez esetben a kovetkezo komoly kapcsolatot melyik haz mutatja? Vagy eletem vegeig csak ezt az erzelmileg hideg es cinikus tipust fogom bevonzani?
Mónika szerint:
2012.09.26 07:27
Kedves Gábor!
A Marsom a kosban a 4.házban,a Holdam a mérlegben a 11. házban található.
Ebből mi sülhet ki?
Mónika
Szabina szerint:
2012.09.26 07:42
Kedves Gábor!

AZt szeretném megtudni,hogy mit jelent ha nekem Mars a SZűzben van és a mars a 11.házban.Én bak vagyok mérleg asszcendensel.A 11.háznan van még a hold és a jupiter is.Segíts kérlek.
Nagyon kezdő vagyok az asztrologiában, de hűen tanulok tőled.
Köszönöm!
Buzsáki Gábor szerint:
2012.09.26 07:49
#csébé 2012.09.25 22:58
A Plútó-Vénusz trigon szélsőségekkel színezi az érzelmi életed, de pozitív értelemben.
Sírig tartó kapcsolatokban gyakran feltűnik ez a fényszög!
 
#Korinna 2012.09.25 23:48
A vonzalom biztosan megvan kettőtök között, hiszen a Marsod és az Ő Vénusza harmóniában áll egymással. Amennyiben vizes vagy földies Holdad van, az sokat segítene a kapcsolatotokon.

#Zsuzsa 2012.09.25 23:56
A Te ideális társad tüzes jellegű: azaz KOS, OROSZLÁN vagy NYILAS.
(Az 5. házban lévő Hold, gyakran lány gyermeket jelöl.)
 
#Adrienne 2012.09.26 00:01
Így van! Azon szerencsések közé tartozol akiknek a kettő ugyanaz. Vagyis számodra a vonzó és az ideális megegyezik. Egyébként ez az állás a tartós és boldog kapcsolatok egyik biztos jelölője is... 
 
#Zsuzsanna 2012.09.26 01:36
Egyáltalán nem kell aggódnod. Már csak azért sem, mert a HOLDJAITOK tökéletes harmóniában áll. Más szavakkal: ez a bejegyzés arról szólt, hogyan lehet kiválasztani az ideális társat. Egy kapcsolatban ez csak az első lépés. A második lépést a HOLDAK helyzete határozza meg. Ezzel viszont nektek nincs problémátok!
 
#Szamosi Ivonn 2012.09.26 02:47
Nem feltétlenül. Viszont az biztos, hogy a Szaturnusz fényszöged miatt a társaid mindig bölcsebbek, idősebbek vagy a korukat meghaladóan komolyabbak lesznek.  
 
Mónika 2012.09.26 07:27
Egy tüzes jellegű ideális társ! (Kos, Oroszlán, Nyilas) Ez sülhet ki ebből!
Szilvi szerint:
2012.09.26 07:53
Szia Gábor!

Mars a vízöntőben a 7 házban! Nekem akkor a levegős nap jegyű és Marsú pasik jók? Van egy oppozíció az aszcendesemmel és trigon 3 házas Szaturnusz és Jupiterrel Köszi

Szilvi
Melinda szerint:
2012.09.26 08:23
Kedves Gábor !
5. házban a Halakban a Vénusz, Nap és Kos Hold. VII. ház Mars.
Párom Skorpió hold, I. házas Oroszlán Vénusz.Telitalálat a kapcsolatunk.
Hajnal szerint:
2012.09.26 09:03
Kedves Gábor!

Nagyon-nagyon tetszenek az írásaid, elgondolkodtatnak, inspirálnak és hétről hétre adnak egy kis bogarászni-valót a képletemben. Elszántabb pillanataimban a családtagok, párom és a barátok radixában is :-D
Szóval köszönöm, hogy segítségemre vagy, így jobban haladok az önmegismerés rögös útján :-)
Ezzel a Vénusz-Mars ideál dologgal viszont nem nagyon jutok egyről a kettőre. Annyit tudok csak, hogy rám is igaz az, hogy ami vonz az nem mindig jó nekem, ezt említetted is... a Vénusz és a Mars különböző jegyben áll.

Ikrekben áll a Nap együtt a Vénusszal 11. ház (Uránusz oppozíció), Oroszlán ascendens, 2. házas Szűz Hold (quadrat a Nappal és Vénusszal), és a IV. házban ott toporog a Marsom együttállásban a Szaturnusszal a skorpióban.

A páromnak pedig Kos Napja, Vízöntő ascendense, Bak Holdja, Ikrek Mars és Halak Vénusza van (ettől majdnem leestem a székről!)
Furcsa, mert a leírások alapján semmi nem stimmel semmivel... vagy nem is tudom. Össze vagyok zavarodva kicsit. Segítenél egy kicsit, hogy mi vonatkozik rám illetve ránk?

Köszönöm!
Krisztina szerint:
2012.09.26 09:43
Kedves Gábor!
Napom Bak, holdam Nyilas, vénusz vizöntő, mars bika,milyen az ideális társam? Együtt élet 20 éve egy kos napjegyűvel, de már belefáradtam a harcokba, a két agancsos nehezen fér meg. Köszönöm válaszod.
Sára szerint:
2012.09.26 10:24
Kedves Gábor!
Az érintett bolygókat nézve nekem úgy tűnik, semmi nem passzol a párom és az én képletemben, viszont évek óta tartó, működő kapcsolatban élünk, ugyan sok a súrlódás, de ragaszkodunk egymáshoz. Lehet, hogy értelmetlenül? Ő Kos Vénusszal /11.ház/, Oroszlán Holddal /IV. ház/ rendelkezik (elvben tüzes pár illene hozzá), én Szűz Marssal /VII. ház/, Oroszlán Vénusszal (VII. ház/. Köszönöm válaszod, Sára.


Sára szerint:
2012.09.26 10:32
Kedves Gábor!
Az érintett bolygókat nézve nekem úgy tűnik, semmi nem passzol a párom és az én képletemben, viszont évek óta tartó, működő kapcsolatban élünk, ugyan sok a súrlódás, de ragaszkodunk egymáshoz. Lehet, hogy értelmetlenül? Ő Kos Vénusszal /11.ház/, Oroszlán Holddal /IV. ház/ rendelkezik (elvben tüzes pár illene hozzá), én Szűz Marssal /VII. ház/, Oroszlán Vénusszal (VII. ház/. Köszönöm válaszod, Sára.


Ágota szerint:
2012.09.26 10:36
Kedves Gábor!

Fentebb egy válaszodban írtál a Vénusz-Plútó trigon csodás mivoltáról egy párkapcsolatban. Mi a helyzet a Vénusz-Plútó együttállással? Jól gondolom, hogy ez megélhető így is vagy úgy is?

És a Vénusz-Neptun trigon?

Én Oroszlán ASC, Ikek Nap, Szűz Hold, (Bika Vénusz) Rák Mars, a Párom pedig Szűz ASC, Skorpió Nap, Ikrek Hold, (Skorpió Vénusz) Vízöntő Mars. Addig még tök jó, hogy én tudom hozni az Ő Ikrek Holdját, Ő pedig tudja az én vízes Marsomat, de a holdjainkkal mi a helyzet? Szerinted?

És mi a tapasztalatod a Vénusz-Mars kvadráttal? Mert az is van nekünk. Na meg Nap-Jupiter kvadrát. Van itt minden. :)

Válaszodat előre is köszönöm!
Szamosi Ivonn szerint:
2012.09.26 10:41
Kedves Gabor!
Nagyon koszonom a valaszokat! :-) Szeretem az irasaidat, nagyon sokat lehet beloluk tanulni. :-) Szep napot kivanok! :-)
Julianna szerint:
2012.09.26 10:46
Kedves Gábor!

Azt szeretném tudni, hogy mi a helyzet az én esetemben? Vénusz az Ikrekben a VII.ház végén, 8.ház elején, Mars a Mérlegben 12.házban. Levegős jegyű/jellegű férfi lenne az ideális? Kos Napom, Oroszlán Holdam és Skorpió aszcendensem van.

Válaszodat előre is köszönöm
Ágota szerint:
2012.09.26 11:10
Kedves Gábor!

Fentebb egy válaszodban írtál a Vénusz-Plútó trigon csodás mivoltáról egy párkapcsolatban. Mi a helyzet a Vénusz-Plútó együttállással? Jól gondolom, hogy ez megélhető így is vagy úgy is?

És a Vénusz-Neptun trigon?

Én Oroszlán ASC, Ikek Nap, Szűz Hold, (Bika Vénusz) Rák Mars, a Párom pedig Szűz ASC, Skorpió Nap, Ikrek Hold, (Skorpió Vénusz) Vízöntő Mars. Addig még tök jó, hogy én tudom hozni az Ő Ikrek Holdját, Ő pedig tudja az én vízes Marsomat, de a holdjainkkal mi a helyzet? Szerinted?

És mi a tapasztalatod a Vénusz-Mars kvadráttal? Mert az is van nekünk. Na meg Nap-Jupiter kvadrát. Van itt minden. :)

Válaszodat előre is köszönöm!
Ágota szerint:
2012.09.26 11:16
Kedves Gábor!

Fentebb egy válaszodban írtál a Vénusz-Plútó trigon csodás mivoltáról egy párkapcsolatban. Mi a helyzet a Vénusz-Plútó együttállással? Jól gondolom, hogy ez megélhető így is vagy úgy is?

És a Vénusz-Neptun trigon?

Én Oroszlán ASC, Ikek Nap, Szűz Hold, (Bika Vénusz) Rák Mars, a Párom pedig Szűz ASC, Skorpió Nap, Ikrek Hold, (Skorpió Vénusz) Vízöntő Mars. Addig még tök jó, hogy én tudom hozni az Ő Ikrek Holdját, Ő pedig tudja az én vízes Marsomat, de a holdjainkkal mi a helyzet? Szerinted?

És mi a tapasztalatod a Vénusz-Mars kvadráttal? Mert az is van nekünk. Na meg Nap-Jupiter kvadrát. Van itt minden. :)

Válaszodat előre is köszönöm!
Tünde szerint:
2012.09.26 12:25
Szia Gábor!
Nagyon tetszett minden amit küldesz mail-ben.Remélem továbbra is így marad, az információk kiválóak legalább is számomra. Üdv: Tünde
Anikó szerint:
2012.09.26 14:50
Kedves Gábor!
Az én esetemben Mars- Vénusz szembenállás van(Mars a Kos legelején, 12. házban, Vénusz a Mérlegben, 6. házban). Ez mit jelent?
Köszönöm,
Anikó
Gabriella szerint:
2012.09.26 16:58
Szia Gábor!
A Mars a 4-s házamban van ,félig a Bak ,félig a Vízöntő jegyében.Vagyis az ideális párom...?
pirosmacska szerint:
2012.09.26 19:05
Üdv. Szerintem a Vénusz 5.házas kapcsolat, a Hold pedig 7. Nem minden szerelemből lesz társ.
Ibolya szerint:
2012.09.27 13:06
Eddig vártam, hátha a hozzászólások között lesz a válasz. De senki nem említette, hogy mi van, ha nőnél a Mars az I.házban van, ráadásul közvetlenül vele kezd. Vagy ennek nincs jelentősége? Ha jól értem, akkor amilyen jegyben van - levegős, tüzes stb. - az az ideális. Tehát a ffinek a Holdjának olyan jegyben érdemes állnia?
Ágnes szerint:
2012.09.28 03:31
Ibolya! Szia. Marsom I. ház. Na és? Persze hogy van jelentősége! A mars mindíg cselekedni, vezetni, irányítani akar. Hogyan érvényesül ez? Attól függ milyen jegyben van. A HOLDADNAK kell harmóniában lennie a ffi marsával. Ahol van a holdad sextil vagy trigon ffi marsa a legjobb. A jó kapcsolathoz sok más is kell! Üdv. Mági
Nóra szerint:
2012.09.28 13:36
Szia Gábor!
Szerintem sem a férfiak, em a nők nem mindig a tartós kapcsolatot keresik. Ált.az a véleményem, hogyha csak szex, vagy rövidtávú kapcsolatra vágyik valaki, akkor a Mars és Vénusz szerint választ.Akkor lesz hangsúlyos a Hold ill. a Nap, ha az illető -akár csak a lelke mélyén is,de - a partenrében már leendő gyermeke anyját apját is szeretné megtalálni.Ez egyénfüggő is, mert van aki minden kapcsolatában azonnal ezt keresi, de van aki csak később, amikor már ő is vágyik gyerekre, családra. De olyanok is vannak, akik mindig szenvedélyes kapcsolatra vágynak éa házastársukat is megúnják, ha nem bírja a tempót, ők ált. nem bírnak megöregedni és idővel jóval fiatalabb partnerrel próbálják elcsalni az időt. Nem beszélve arról, amikor keresztben találkoznak a bolygók, Mars-Hold,Vénusz-Nap,ilyenkor egyik a másik gyereke inkább mint szexuális partnere.
üdv. Nóra
marianna szerint:
2012.09.28 15:30
É próbáltam megtalálni a számomra jó választ,...de nem láttam....Ha igaz amit olvasok,...akkor nekem rák partneremnek kellene lennie mert 4 bolygóm a rákban 6osban hold mars nap merkur,....viszont oroszlán 7ea a vénuszom 7 fokon,...egy elmebeteg vagyok néha a kapcsolataimban....beláttam már régen....viszont a rák férfiaktól ver a víz,...rettentően férfiattlannak tartom őket,....csak a skorpió férfiak vonzanak....max oroszlán,kos....lehet hogy soha nem lesz rendes társam???
Ágnes szerint:
2012.09.28 17:43
Marianna! Szia. Lehetséges, hogy Te is (mint én) rosszul választasz partnert, mert másnak mutatja magát neked, mint amilyen valójában. Ez a félrevezetés eredhet a vénusztól, de a neptunusztól is! Minden olyan szépen indul aztán egyszercsak csizma kerül az asztalra kapcástól! Ledöbbensz és fel nem foghatod ki ez az ember akivel éltél. A rákok nem férfiatlanok sajátos karizmájuk van és bár gyámoltalannak tűnnek egyáltalán nem azok! Láttam már BIKAKÉNT tombolni, OROSZLÁN módjára pöffeszkedni, parancsolgatni! Az érzelmi zsarolás nagymesterei! Ezek a tulajdonságok és még sok más is a bolygóik elhelyezkedésétől és egymással való kapcsolataiktól függ! A te tulajdonságaidat is ezek színezik. Lehet a holdad jegye szerint vizes jellegűekhez vonzódsz ( skorpió, halak ) de a marsnak itt is harmóniában kéne lennie a holdaddal. +másnak is. Ágnes
marianna szerint:
2012.09.30 14:22
Kedves Ágnes köszi a hozzászólásod,...aranyos volt,...de a rák férfiak akkor is idegesítenek,..pontosan az érzelmi tüzijátékaik miatt,...amire ott vagyok én,..két dudás egy csárdában néha hamisan szól,...sőt,..hangos és veszett,...ami nem jó,..nekem vezetőre,..FÉRFI-ra van szükségem akit néha én manipulálhatok a túlcsorduló érzelmeimmel,..amit persze elutasítanak,...majd rájönnek hogy de jó is ez nekik...de valóban hosszútávon nem lehet együttműködni mert érzéketlenek is,..vagy benyelem,..és tűrök hogy fennt maradjon a kapcsolat,..vagyjön a váltás,...egy ujjabb pöffeszkedő lusta oroszlán,..egy szexfüggő érthetetlen skorpió,..vagy egy elmebeteg kos,...de ezért vonzanak,..ettől nem unalmas az élet...ez a vénuszom hatása az biztos,..de talán megpróbálok változtatni,...de ez nem csak rajtam múlik majd ha Valaki akar,..bejön az életembe...köszi...
Enikő szerint:
2012.10.05 16:27
hmm :-)
Szerelemben tapasztalok,
józan ésszel elszámolok.
Lilla szerint:
2012.11.01 22:03
Kedves Gábor, nem egészen idevág, de egy Nap-Vénusz félkvadrát mit jelez vagy okoz? A mellékfényszögekről ritkán esik szó, hiába kerestem, semmit nem találtam ezzel kapcsolatban.
vic74 szerint:
2013.04.19 20:29
Szia Gábor,
Évek óta keresem a társam,valahogy nem találom..most találkoztam valakivel akire kíváncsi lennék jók lehetünk-e együtt?
Az Ő hold:skorpó,mars:vízöntő vénusz:szűz
neke.:hold:kos,mars:oroszlán,vénusz:bika
Milyen esélyeink vannak? Köszönöm a válaszod!V.
Józsefné Ani szerint:
2013.04.21 12:47
Kedves Gábor!
Rám mindig azt szokták mondani férfiasan gondolkodom, cselekszem. Nekem a kosban van a mars, a nap és a merkur, az első házban. A holdam a 11.házban a vizöntőben van.A vénuszom a bikában a 2. házban. Skorpió és ikrek párom volt, de mostanában egyre nehezebben találok társra. Mintha olyan elvárásaim volnának, amit a férfiak nem tolerálnak. Szerinted mit nézzekezzel a felállással. Köszönöm válaszodat. Anna
Juti szerint:
2013.04.22 17:22
Szia Gábor!
Csak egy kis megerősítést kérek, mert mintha valahol már olvastam volna tőled, hogy ha egy jegy végén (29,38') áll a bolygó, most éppen a Marsról van szó, akkor az már inkább a következő jegyben van, ugye? Ha Nyilas jegy végén áll, akkor az Bak jegy és akkor Föld jegyűek előnyben? és az számít, hogy a Bak jegy már közrezárt jegy? Vagy megint jól belekavarodtam :(
Köszönöm,
Juti
Emőke szerint:
2013.04.23 22:31
Kedves Gábor!
Marsom a IV. házban a Vízöntőben, Holdam a 9. házban az Ikrekben van, a párom Ikrek jegyű, Oroszlán ascendenssel. Ez egy jó felállás?

Köszönöm.
Emőke
Ferenc szerint:
2013.05.26 12:08
Szia Gábor!
A marsom a 9.házban szűz jeggyel, a holdam a 12.házban nyilas jeggyel. A feleségem /skorpió jegy,szűz asc/ marsa a 4.házban bak, a hold a 2.házban mérleg. Már 25 éve vagyunk házasok. Mi mutatta ezt? Köszi
szerint:
2013.09.28 05:45
Gábor ez tökéletes, ez pontosan így működik

Hozzászólás