A Plútó demokráciája
2012-07-05 14:17 / Szerző: Buzsáki Gábor
Emlékszel? Egy korábbi bejegyzésben már volt szó a Plútó 2025 után várható hatásairól, amikor is belép majd a Vízöntő jegyébe. Sőt arról is, hogy 5 fokon túl rendszerint előkészíti a következő jegyváltást. Már elkezdte...

VIP tag vagy? Szólj hozzá Te is!
Kinga szerint:
2012.07.05 14:32
2012.07.05 14:32
Kinga szerint:
2012.07.05 14:32
2012.07.05 14:32
Bocsánat, a Biblia idézetet nem tettem idézőjelbe :)
Gabriella Tünde szerint:
2012.07.05 15:01
2012.07.05 15:01
Kinga!
Ideje lenne már ezt a világvégi riogatást elfelejteni!
Szia Gábor!
A hírlevélhez tartozik:
9. házas Merkúrom van az azért nem rossz:D
Szép napot kívánok!
Ideje lenne már ezt a világvégi riogatást elfelejteni!
Szia Gábor!
A hírlevélhez tartozik:
9. házas Merkúrom van az azért nem rossz:D
Szép napot kívánok!
Buzsáki Gábor szerint:
2012.07.05 15:16
2012.07.05 15:16
#Gabriella Tünde - Az egyáltalán nem rossz. Magas intelligenciát jelöl!
Marika szerint:
2012.07.05 15:19
2012.07.05 15:19
Vajúdik a Világ és a szülés gyötrelmét senki, így a Világ sem kerülheti el. Aki szült az tudja, hogy a szülés gyötrelmét, legyen az bármilyen hosszúra nyúlt is egyetlen pillanat alatt elfelejtjük, amikor rápillantunk az újszülöttre. Persze az a kérdés, hogy mit szülünk meg a Világvégét, vagy egy Jobb Világot. A tanultakból azt tudom, hogy a Plútó azt takarítja el az útból ami nem oda való és azért, hogy helyébe jobbat építünk, mint ami azelőtt volt. Unokám 20 éves lesz, fiam 54, én meg 72. Én készen állok a vajúdásra, ha a Teremtő is számít rám!
Marika szerint:
2012.07.05 15:22
2012.07.05 15:22
Jaj elfelejtettem: 9 házas Napom, Merkúrom és Vénuszom van és mindez a Kos jegyben. Hát így nehéz is a Világvégét várni, ugye jól gondolom Gábor?
Ákos szerint:
2012.07.05 15:29
2012.07.05 15:29
Hmm,szerintem is kissé lerágott csont,aki még mindig a vilá
gvégéről beszél. Az a mai ezoterikus könyv és kiegészítőpiac vesszőparipája,sok marhaságot eladnak és eladtak az emberi hiszékenységre apellálva:-)
Viszont,ha a születési képletemben a 9. ház teljesen üres,az azt jelentené,hogy ez a változás számomra semleges,vagy pont azt,hogy bármi megtörténhet?
gvégéről beszél. Az a mai ezoterikus könyv és kiegészítőpiac vesszőparipája,sok marhaságot eladnak és eladtak az emberi hiszékenységre apellálva:-)
Viszont,ha a születési képletemben a 9. ház teljesen üres,az azt jelentené,hogy ez a változás számomra semleges,vagy pont azt,hogy bármi megtörténhet?
Kinga szerint:
2012.07.05 15:30
2012.07.05 15:30
Gabriella Tünde, én nem riogatni akartam. Mindenki abban hisz amiben akar, ezért is írtam hogy ez az én személyes véleményem. Keresztény vagyok és hiszek a Bibliában, az asztrológiát egy tudománynak tartom amiben szintén hiszek és a kettőt összekapcsoltam. A világvégétől pedig nem félek, mert ez csupán annyit jelent, hogy ahhoz hogy egy új és jó világ szülessen el kell pusztulnia a réginek. Hogy hogyan az benne van a Bibliában. Mindenki abban hisz amiben akar.
Kinga szerint:
2012.07.05 15:41
2012.07.05 15:41
Kedves Gábor, a hírlevéllel kapcsolatban: a 9. házamban a Plútó áll, a ház első fokán, jó fényszögekkel a VII. illetve 11. házakkal. A 3. házamra viszont oppozíciót vet, vagy ez nem számít?
Beáta szerint:
2012.07.05 15:57
2012.07.05 15:57
Sziasztok, Szia Gábor!
Lehetséges, hogy a most oly gyorsan és válogatás nélkül szaporodó - sokszor önjellölt - guru, tanító, természetgyógyász, ezoterikus stb. (ki minek nevezi magát, vagy a módszert) letisztult formát ölt.....mármint összeségében nézve, és az embereknek végre igényük lesz a tiszta információkra? Végre nem lesz elválasztás tudomány és spiritualitás között?
Bocsi, én szeretek ezen a keskeny mezsgyén sétálgatni, ahol ez a kettő összeér...tudomány és spiritualitás kéz a kézben...nekem ez a jövőképem :)
A 9. házamban Vénusz és Szaturnusz van.....a gyerkőcömnek pedig: Nap, Merkúr, Szaturnusz, Mars...
Lehetséges, hogy a most oly gyorsan és válogatás nélkül szaporodó - sokszor önjellölt - guru, tanító, természetgyógyász, ezoterikus stb. (ki minek nevezi magát, vagy a módszert) letisztult formát ölt.....mármint összeségében nézve, és az embereknek végre igényük lesz a tiszta információkra? Végre nem lesz elválasztás tudomány és spiritualitás között?
Bocsi, én szeretek ezen a keskeny mezsgyén sétálgatni, ahol ez a kettő összeér...tudomány és spiritualitás kéz a kézben...nekem ez a jövőképem :)
A 9. házamban Vénusz és Szaturnusz van.....a gyerkőcömnek pedig: Nap, Merkúr, Szaturnusz, Mars...
Ildikó szerint:
2012.07.05 16:23
2012.07.05 16:23
Sziasztok!
Az még senkinek nem tűnt fel, hogy évek óta jóval több leány születik, mint fiú? Szerintetek véletlen? Elég az erőszakból! Gábor! Ha jól tudom utoljára a francia forradalom (1789) idején volt a Plútó a Vízöntőben. Mi is volt a jelszava: Szabadság, Egyenlőség, Testvériség! Mi jellemezte ezt az időszakot? FELVILÁGOSODÁS! A világ kitűnő gondolkodókat, nagy tudósokat, írókat kapott a vízöntő plútótól. Az emberek összefognak, a Te előbbre kerül az Én-nél. A vízöntő plútó jobbá teszi a világot és végre értéke lesz a tudásnak! Mondom ezeket Vízöntőként :-)
Az még senkinek nem tűnt fel, hogy évek óta jóval több leány születik, mint fiú? Szerintetek véletlen? Elég az erőszakból! Gábor! Ha jól tudom utoljára a francia forradalom (1789) idején volt a Plútó a Vízöntőben. Mi is volt a jelszava: Szabadság, Egyenlőség, Testvériség! Mi jellemezte ezt az időszakot? FELVILÁGOSODÁS! A világ kitűnő gondolkodókat, nagy tudósokat, írókat kapott a vízöntő plútótól. Az emberek összefognak, a Te előbbre kerül az Én-nél. A vízöntő plútó jobbá teszi a világot és végre értéke lesz a tudásnak! Mondom ezeket Vízöntőként :-)
Buzsáki Gábor szerint:
2012.07.05 16:55
2012.07.05 16:55
#Marika 2012.07.05 15:22
Kedves Marika, nagyon jól gondolod. Tüzes jegyben lévő Napnak, Merkúrnak és Vénusznak egy pillanatra sem fordul meg a fejében a világvége. És nagyon helyesen!
#Ákos 2012.07.05 15:29
A 9. ház üressége inkább a racionalitást jelzi, - illetve azt, hogy a megfoghatatlan dolgokban keresed a kézzelfoghatót. Egyébként ez egyáltalán nem baj.
#Kinga 2012.07.05 15:41
Természetesen számít - általánosságokban ez az állás annyit jelent, hogy többre értékeled azokat a tanulmányokat, amelyeket amelyeket papírokkal igazolni tudsz. Vagyis a 9. házas Plútó a tudást papírral (diploma) akarja igazolni, s ezt általában ki is kényszeríti azoktól, akiknek képletében a 9. házban áll.
#Beáta 2012.07.05 15:57
Nem hinném, hogy egyszer is az életben az Ezoterika letisztult formát öltene. Bár annak kifejezetten örülnék, ha újra kötelező tantárgy lenne az Asztrológia (úgy mint régen!) - s nem azért, hogy a gyerekek megfejtsék a jövőt, hanem azért, hogy megtanulják elfogadni a másikat olyannak, amilyen. Az egész világ más lenne.
Ugyanakkor az tény... hogy a világ (szerencsére!) szépen lassan kezd visszafordulni a természethez. Muszáj is, hiszen már nincs mit felemészteni, így egyre nagyobb hangsúlyt kap a meglévő megbecsülése. Ennek a visszafordulásnak az egyik jelölője: a túl sok ?guru?.
(A 9. ház érintettségét lásd az előző hozzászólásban.)
# Ildikó 2012.07.05 16:23
És nagyon sok dologban igazad is van!
Kedves Marika, nagyon jól gondolod. Tüzes jegyben lévő Napnak, Merkúrnak és Vénusznak egy pillanatra sem fordul meg a fejében a világvége. És nagyon helyesen!
#Ákos 2012.07.05 15:29
A 9. ház üressége inkább a racionalitást jelzi, - illetve azt, hogy a megfoghatatlan dolgokban keresed a kézzelfoghatót. Egyébként ez egyáltalán nem baj.
#Kinga 2012.07.05 15:41
Természetesen számít - általánosságokban ez az állás annyit jelent, hogy többre értékeled azokat a tanulmányokat, amelyeket amelyeket papírokkal igazolni tudsz. Vagyis a 9. házas Plútó a tudást papírral (diploma) akarja igazolni, s ezt általában ki is kényszeríti azoktól, akiknek képletében a 9. házban áll.
#Beáta 2012.07.05 15:57
Nem hinném, hogy egyszer is az életben az Ezoterika letisztult formát öltene. Bár annak kifejezetten örülnék, ha újra kötelező tantárgy lenne az Asztrológia (úgy mint régen!) - s nem azért, hogy a gyerekek megfejtsék a jövőt, hanem azért, hogy megtanulják elfogadni a másikat olyannak, amilyen. Az egész világ más lenne.
Ugyanakkor az tény... hogy a világ (szerencsére!) szépen lassan kezd visszafordulni a természethez. Muszáj is, hiszen már nincs mit felemészteni, így egyre nagyobb hangsúlyt kap a meglévő megbecsülése. Ennek a visszafordulásnak az egyik jelölője: a túl sok ?guru?.
(A 9. ház érintettségét lásd az előző hozzászólásban.)
# Ildikó 2012.07.05 16:23
És nagyon sok dologban igazad is van!
ágnes szerint:
2012.07.05 17:03
2012.07.05 17:03
Sziasztok!Ez a föld egy kiképzőközpont,jóértelemben is.Mérleg nap, bak aszc.-ként az utóbbi 3 év megtanított arra,hogy ne a hamis egomat kövessem,hanem a Valódi Lelki Énemet.Különben rosszul járok. És ennek sosincs vége...
Buzsáki Gábor szerint:
2012.07.05 17:18
2012.07.05 17:18
#Ágnes - Ilyen megközelítésben még nem hallottam, de igazad van. Tényleg egy kiképzőközpont!!!
Ákos szerint:
2012.07.05 17:23
2012.07.05 17:23
Ildikó,mint Gábor is irta sok jó gondolatot közöltél,amivel magam is egyetértek. Ugyanakkor a több leánygyermek születéséval ugye nem arra utalsz,hogy matrirahális időszak elé néznénk? Mert ha igen,akkor állítsa meg valaki a Világot,ki akarok szállni:-) Vagyis hiszem,hogy a kettősség teszi széppé és élhetővé a világunkat! És igen ide jönne a mára már közhelyesitett mondása St Germain grófnak: Amint fenn,úgy lenn! Úgy gondolom,az is megérne egy misét,ki mit lát e mondás mögött,és vajon mi a valóság:-)
Ákos szerint:
2012.07.05 17:25
2012.07.05 17:25
Ildikó,mint Gábor is irta sok jó gondolatot közöltél,amivel magam is egyetértek. Ugyanakkor a több leánygyermek születéséval ugye nem arra utalsz,hogy matrirahális időszak elé néznénk? Mert ha igen,akkor állítsa meg valaki a Világot,ki akarok szállni:-) Vagyis hiszem,hogy a kettősség teszi széppé és élhetővé a világunkat! És igen ide jönne a mára már közhelyesitett mondása St Germain grófnak: Amint fenn,úgy lenn! Úgy gondolom,az is megérne egy misét,ki mit lát e mondás mögött,és vajon mi a valóság:-)
erzsebet szerint:
2012.07.05 17:33
2012.07.05 17:33
A Szaturnusz a Bak, és a Vízöntő ura. Amikor belép a Skorpióba,fenntarthatja a maradandót, hogy erre építhesse az újat-majd 2.5 év múlva még egyszer felülvizsgálunk, hogy a maradandó a tisztult formáját elérhesse. Akkor tárulkozik fel elöttünk az új.
Katalin szerint:
2012.07.05 18:08
2012.07.05 18:08
Kedves Gábor!
A 9. házamban a Szaturnusz honol néhány fokra (Már nem együttállásban) a Merkúrtól. S mindezt a Nyilasban. Ebből mit lehet kihozni?
A 9. házamban a Szaturnusz honol néhány fokra (Már nem együttállásban) a Merkúrtól. S mindezt a Nyilasban. Ebből mit lehet kihozni?
Zsuzsi szerint:
2012.07.05 19:08
2012.07.05 19:08
Az én 9. házamban a Nyilas Neptunuszom áll, trigonban a Napommal és a Holdammal. Mivel Halak az aszcendensem, így a Neptunusz az uralkodó bolygóm. Ez az állás így mit jelent? A választ előre is köszönöm!
Antonia szerint:
2012.07.05 19:33
2012.07.05 19:33
9. haz a Vizontoben, uresen es Pluto az 5 .hazban a merlegben , mit jelol ? Koszonom !
Erika szerint:
2012.07.05 20:36
2012.07.05 20:36
Szia Gábor! A 9.házam a Kos-ban benne a JupiterR-ban,a Pluto az I.házban Oroszlán-ban segíts,hogy kell értelmeznem.Köszönöm!
Zsuzsi szerint:
2012.07.05 20:55
2012.07.05 20:55
Az én 9. házamban a Nyilas Neptunuszom áll, trigonban a Napommal és a Holdammal. Mivel Halak az aszcendensem, így a Neptunusz az uralkodó bolygóm. Ez az állás így mit jelent? A választ előre is köszönöm!
Tamara szerint:
2012.07.05 22:33
2012.07.05 22:33
Sziasztok!
Szerintem a Vízöntő Plútóval meg tudjuk a nagy titkokat, és meghódítjuk a világűrt. Esetleg felfedik magukat az UFO-k.
Szerintem a Vízöntő Plútóval meg tudjuk a nagy titkokat, és meghódítjuk a világűrt. Esetleg felfedik magukat az UFO-k.
Róbert szerint:
2012.07.05 23:47
2012.07.05 23:47
Kedves Gábor!
Nekem elég zsúfolt a 9.házam Nap,Merkúr, Felszállóhold-csomópont,Uránusz mindezek az Uránusz kivételével konjunkcióban az MC-vel és oppozícióban a Holddal + a Plútó semiquadrátban a Nappal a 8.házból. Egyébként Skorpió vagyok Vízöntő Ascendensel, ilyenkor mire lehet számítani ha ennyire komplex, vagy csak én gondolom annak :) . Válaszodat előre is köszönöm !
Üdv Robi !
Nekem elég zsúfolt a 9.házam Nap,Merkúr, Felszállóhold-csomópont,Uránusz mindezek az Uránusz kivételével konjunkcióban az MC-vel és oppozícióban a Holddal + a Plútó semiquadrátban a Nappal a 8.házból. Egyébként Skorpió vagyok Vízöntő Ascendensel, ilyenkor mire lehet számítani ha ennyire komplex, vagy csak én gondolom annak :) . Válaszodat előre is köszönöm !
Üdv Robi !
Korinna szerint:
2012.07.06 00:38
2012.07.06 00:38
9. házban Skorpió Uránusz kvadrátban a VII. házas Oroszlán Marssal és trigonban a 6. házas Rák Holddal. Emellé Bak Ascendens és Nyilas Nap. Én a változásokat úgy érzékelem, mint egy skorpió: végső pusztulásból kell főnixkként feltámadni. És mindez elég erősen érinti a mindennapi életemet és a kapcsolataimat. Most is ezt érzem :)
Éva Zsófia szerint:
2012.07.06 07:25
2012.07.06 07:25
Sziasztok!
A több leánygyermek születésével nem értek egyet. Az utóbbi két évben szinte minden ismerősömnek kisfia született (Kivéve egyet, ezért a szinte). Jelenleg én is babát várok, ő is kisfiú lesz. A változás pedig szerintem mindenképpen előnyös lesz. Ha másért nem, azért, hogy tanuljunk belőle. Meg kell szabadulni a régitől, hogy helyet kaphasson az új. Az ismeretlentől mindig tartanak, de azt gondolom, hosszú távon igenis profitálhatunk belőle... Szép napot mindenkinek!
A több leánygyermek születésével nem értek egyet. Az utóbbi két évben szinte minden ismerősömnek kisfia született (Kivéve egyet, ezért a szinte). Jelenleg én is babát várok, ő is kisfiú lesz. A változás pedig szerintem mindenképpen előnyös lesz. Ha másért nem, azért, hogy tanuljunk belőle. Meg kell szabadulni a régitől, hogy helyet kaphasson az új. Az ismeretlentől mindig tartanak, de azt gondolom, hosszú távon igenis profitálhatunk belőle... Szép napot mindenkinek!
Klara szerint:
2012.07.06 07:58
2012.07.06 07:58
Én a mindenkori lelki, szellemi változast fogadom el, szerintem én teremtem meg a valóságomat és az néha jó néha rossz nekem.Nem akarok függő lenni , sajta utat járok és ha sikerül a szivem szavat meghallani, mindig jó döntést hozok. Ha nem a szivemre hallgatok, hanem az égbolt válaszat kutatom, az kivül helyez magamon. Ha magamon belül maradok, biztos segitség a világegyetem. hiszen mind egyek vagyunk....
Mária szerint:
2012.07.06 10:06
2012.07.06 10:06
Marcsi szerint
Az utolsó mondathoz kapcsolódva a véleményem: A demokráciát már eddig is így kellett volna alkalmazni, szomorú, ha erre még 13 évet kell várni.
Az utolsó mondathoz kapcsolódva a véleményem: A demokráciát már eddig is így kellett volna alkalmazni, szomorú, ha erre még 13 évet kell várni.
Marianna szerint:
2012.07.06 10:23
2012.07.06 10:23
Én már nagyon várom a változást,pozitivan állok a dolgokhoz, de egyre nehezebb mert minden áron elakarják bennem nyomni a jószándékot mindig a rosszat látják engem meg hűlyének néznek hogy lehetek ilyen helyzetben is pozitiv.9.házam mérleg nap vénusz hold és az MC is itt van nem tudom mit jelent de csak jó lehet...Marinn voltam.Szép napot mindenkinek.
Éva szerint:
2012.07.06 11:33
2012.07.06 11:33
Az én képletem szerint már 2023-ban belép a Retrográd Plutó a Vízöntőbe, az 5. házba. Lehetséges, hogy nem pontos a képletem vagy más oka van?
Egyébként 2025-ig még van 13 év és addig még a Szaturnusz újra összehoz egy kvadrátot a Jupiterrel:)Igaz, hogy a Jupiter lesz az erősebb, de a küszöb őrét soha nem szabad alábecsülni.
Egyetértek Veled Gábor, hogyha tanítanák - legalább az alapokat - az iskolában, türelmesebbek, megértőbbek lennének az emberek. Hiszen az önmagunk megismerésén keresztül vezet az út, a másik, a mások, a másság elfogadásához.
Egyébként 2025-ig még van 13 év és addig még a Szaturnusz újra összehoz egy kvadrátot a Jupiterrel:)Igaz, hogy a Jupiter lesz az erősebb, de a küszöb őrét soha nem szabad alábecsülni.
Egyetértek Veled Gábor, hogyha tanítanák - legalább az alapokat - az iskolában, türelmesebbek, megértőbbek lennének az emberek. Hiszen az önmagunk megismerésén keresztül vezet az út, a másik, a mások, a másság elfogadásához.
Rózsa szerint:
2012.07.06 12:24
2012.07.06 12:24
Kedves Gábor!
Felkavaró és összezavaró számomra ez az írásod... tele van a 9. házam: Nap, Hold, Mars és Jupiter a Rák jegyében. Ez most jót jelent vagy rosszat?? Kíváncsian várom a válaszod. :-)
u.i.: Az iskolai végzettséghez köthető szavazati jogot támogatom! Kár, hogy nem máris így mennek a dolgok e téren.
Felkavaró és összezavaró számomra ez az írásod... tele van a 9. házam: Nap, Hold, Mars és Jupiter a Rák jegyében. Ez most jót jelent vagy rosszat?? Kíváncsian várom a válaszod. :-)
u.i.: Az iskolai végzettséghez köthető szavazati jogot támogatom! Kár, hogy nem máris így mennek a dolgok e téren.
Giza szerint:
2012.07.06 14:53
2012.07.06 14:53
vizöntőként érzékelem az üres 9 házzamban tranzitáló plútóval azt hogy bizony a világ azaz eon vége itt van és ahogy dec 31 én 12h00 az évnek vége és jan 00h1 ujév van! Tanulás tanulás tanulás nem más mint tapasztalás érzékeinkkel lelkünkkel és tudatunkkal!
Ne csak a házakat nézzétek hanem a jegyet is!
Ne csak a házakat nézzétek hanem a jegyet is!
Nóra szerint:
2012.07.06 15:33
2012.07.06 15:33
Kedves Gábor!
Nagyon egyet értek azzal, hogy lényeges dolgokba sak az szólhasson bele, aki ért is hozzá.Ugyanakkor nehéz kiszűrni, hogy milyen műveltségi szintre van szükség, mert sokszr a józan paraszti ésszel többre mennénk,mint a farizeusi műveltséggel. A demokrciáról pedig csak annyit, hogy Jézust is demokratikusan ítélték halálra...!
Nagyon egyet értek azzal, hogy lényeges dolgokba sak az szólhasson bele, aki ért is hozzá.Ugyanakkor nehéz kiszűrni, hogy milyen műveltségi szintre van szükség, mert sokszr a józan paraszti ésszel többre mennénk,mint a farizeusi műveltséggel. A demokrciáról pedig csak annyit, hogy Jézust is demokratikusan ítélték halálra...!
Gabriella Tünde szerint:
2012.07.06 16:28
2012.07.06 16:28
Kérdés az, hogy mennyi az az iskolai végzettség ami szavazati jogot ad??
Mert jelenleg ott állunk, hogy a felsőfokú intézményekbe a felvételinél nem a tudás, hanem a pénz diktál!
A szülők megveszik a
buta gyereküknek a diplomát az okos szegény meg nem tud bekerülni mert nem bírja az anyagi terheket!
Hol a demokrácia??
Mert jelenleg ott állunk, hogy a felsőfokú intézményekbe a felvételinél nem a tudás, hanem a pénz diktál!
A szülők megveszik a
buta gyereküknek a diplomát az okos szegény meg nem tud bekerülni mert nem bírja az anyagi terheket!
Hol a demokrácia??
Giza szerint:
2012.07.06 16:54
2012.07.06 16:54
DE gyerekek:) 1 Jézust a főlhergelt tümeggel szavaztatták meg vagy irhatnám azt is a tévutra vezetett tőmeggel...ez ugye mégsem demokrácia ha érdekcsoport beadja a tömegnek az akaratát!
Másik viszont a atyának mindegyik teremtménye egyforma.....ha szavazni tud ne a neme számitson vagy az iskolai eredménye.
Ugye egy tudós a sivatagban semmit nem ér vagy az őserdőben egy benszülött segitsége nélkül aki mitsem tud a betükről!
Hmmm???
Másik viszont a atyának mindegyik teremtménye egyforma.....ha szavazni tud ne a neme számitson vagy az iskolai eredménye.
Ugye egy tudós a sivatagban semmit nem ér vagy az őserdőben egy benszülött segitsége nélkül aki mitsem tud a betükről!
Hmmm???
Angéla szerint:
2012.07.06 18:12
2012.07.06 18:12
Kedves Gábor!
Segíts nekem légyszíves, hogy mikor a szaturnusz okt-ben jegyet vált, milyen életterületem kerül előtérbe? Napom bika,vízöntő asc., 9.házam skorpióban kezdődik, Uránusz is itt áll, valamint a bikában pedig a 3-as házam kezdődik. Nagyon-nagyon köszönöm, ha időt szakítasz a kérdésemre.Angi
Segíts nekem légyszíves, hogy mikor a szaturnusz okt-ben jegyet vált, milyen életterületem kerül előtérbe? Napom bika,vízöntő asc., 9.házam skorpióban kezdődik, Uránusz is itt áll, valamint a bikában pedig a 3-as házam kezdődik. Nagyon-nagyon köszönöm, ha időt szakítasz a kérdésemre.Angi
Lilla Imola szerint:
2012.07.06 18:22
2012.07.06 18:22
Alig kaptuk meg - 22 éve - a demokráciát, s máris le akarja rombolni az a fránya Plútó? S miért lenne jó megoldás korlátozni a szavazati jogot? Nem lenne jobb szaporítani a kiművelt emberfők sokaságát, hogy ne vaktában szavazzanak a választók? Mivel a Plútó a tömegeket is jelenti, hozhat esetleg a Vízöntőben épp a tömegeknek valami szellemi felemelkedést. Én ennek örülnék legalábbis.
Nóra szerint:
2012.07.07 11:48
2012.07.07 11:48
A lányomnak is 9.házas Mérleg Plútója van,minden külfödi útja összefügg vagy tanulással(nyelvtanfolyamok) vagy munkával(X,ház ura) és fontos változásokat szokott hozni számára
Aranka szerint:
2012.07.08 16:35
2012.07.08 16:35
Kedves Gábor!
Ugyan-ugyan. Egy iskolai végzettség nem mérvadó egy-egy műveltség vagy műveletlenség meghatározásában. Elég szomorú lenne, ha ez befolyásolná a szavazásokon résztvevők milyenségét, mennyiségét. Főleg, hogy demokráciáról beszélünk.
Sajnos a média is teleszórja az emberek fejét valótlan dolgokkal, tudom, hogy ez ami eladható, de ne ragadjunk már le itt. Ez a papírokhoz való feltétlen ragaszkodás teljesen a régi megmaradt magyar bürokrácia része még. Ebből kellene már kinőnie az országnak.
A számok világában biztosan nem ez jelenti a lényeget.
Üdv: Aranka
Ugyan-ugyan. Egy iskolai végzettség nem mérvadó egy-egy műveltség vagy műveletlenség meghatározásában. Elég szomorú lenne, ha ez befolyásolná a szavazásokon résztvevők milyenségét, mennyiségét. Főleg, hogy demokráciáról beszélünk.
Sajnos a média is teleszórja az emberek fejét valótlan dolgokkal, tudom, hogy ez ami eladható, de ne ragadjunk már le itt. Ez a papírokhoz való feltétlen ragaszkodás teljesen a régi megmaradt magyar bürokrácia része még. Ebből kellene már kinőnie az országnak.
A számok világában biztosan nem ez jelenti a lényeget.
Üdv: Aranka
Anita szerint:
2012.07.13 17:57
2012.07.13 17:57
Én az Uránuszi bejegyzést várom, amit mára ígértél.:) Kíváncsi vagyok, nagyon.
Üdv: Anita
Üdv: Anita
Ágnes szerint:
2012.07.14 20:40
2012.07.14 20:40
Kedves Gábor!
Az Uránusz hirtelen változást hoz, de mivel külső bolygó, ezért a jellembe csak akkor szól bele, ha együtt áll, vagy fényszöget képez egy személyes bolygóval. Nekem az előtte lévő házban (I.) albérletben van a Jupiterem, ami joggal, törvénnyel, bírósági tárgyalással függ össze. Mivel köztes bolygó a személyes és a külső bolygók között, ezért nem igazán tudom, hogy mit hozhat számomra? (74,6,17/ 22:30 Bp)
Köszönöm válaszod:Ágnes
Az Uránusz hirtelen változást hoz, de mivel külső bolygó, ezért a jellembe csak akkor szól bele, ha együtt áll, vagy fényszöget képez egy személyes bolygóval. Nekem az előtte lévő házban (I.) albérletben van a Jupiterem, ami joggal, törvénnyel, bírósági tárgyalással függ össze. Mivel köztes bolygó a személyes és a külső bolygók között, ezért nem igazán tudom, hogy mit hozhat számomra? (74,6,17/ 22:30 Bp)
Köszönöm válaszod:Ágnes
Juti szerint:
2012.07.18 12:46
2012.07.18 12:46
Kedves Gábor!
Nagyon eltüntél, remélem minden rendben. Várunk vissza szeretettel.
Üdv.: Jutka
Nagyon eltüntél, remélem minden rendben. Várunk vissza szeretettel.
Üdv.: Jutka
Gabriella Tünde szerint:
2012.07.19 13:07
2012.07.19 13:07
Mindenkinek!
Ha fontos a jövőd 13 év múlva is és később is már csak egy pár aláírás hiányzik KÉRLEK csatlakozzatok Ti is és írjátok alá!
http://savethearctic.org/hu
Nagyon köszönöm mindenkinek aki egy pár percet szán rá és fontos a Föld sorsa!
Bocs Gábor, hogy ide írtam!
Ha fontos a jövőd 13 év múlva is és később is már csak egy pár aláírás hiányzik KÉRLEK csatlakozzatok Ti is és írjátok alá!
http://savethearctic.org/hu
Nagyon köszönöm mindenkinek aki egy pár percet szán rá és fontos a Föld sorsa!
Bocs Gábor, hogy ide írtam!
marianna szerint:
2012.07.26 01:34
2012.07.26 01:34
Én végképp nem értek egyenlőre semmit....9-es házban együtt áll az Mc-m a Neptunnal...mi lesz itt???haha









És akkor várhatjuk a világvégét. Ez az én személyes véleményem.